هیچ آژانس مبتدی تا کنون موفق نشده است بدون دیجیتال مارکتینگ در این لینک سؤال از حیاتی ترین سؤالات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان خود ، از خود بپرسد: "مشتری های جدید را از کجا می توانم پیدا کنم؟" و "چگونه می توانم مشتری بیشتری حتی در اصفهان کسب کنم؟"
همه آژانس ها رشد را هدف قرار می دهند اما آژانس شما مطمئناً اوقات آشفتگی را مشاهده می کند و به ناچار برخی موکلان را در این راه از دست می دهد. بعضی اوقات آنها را در شرایط کاملاً غیرقابل اجتناب از دست می دهید. گاهی اوقات شما فقط پیچیدن ساده است. هر رهبر آژانس می داند که یک خط لوله سالم برای به دست آوردن مشتریان جدید بسیار مهم است.
با نادیده گرفتن حسرت ظاهری ، فرض خواهیم کرد که آژانس بازاریابی دیجیتال شما حداقل اصول را بر حسب فعالیت بازاریابی دیجیتال خود انجام می دهد تا در چشم انداز مشتری جدید سعی و فریب خود را داشته باشد. اما اغلب راه های ساده ای برای یافتن مشتری های جدید وجود دارد که از دست رفته اند.
شماره 1 ارجاع: تکیه بر مشتریان موجود
ارجاع ها رویای صاحب آژانس بازاریابی دیجیتال است. نه تنها به این دلیل که آنها تقریباً با هزینه صفر به دست می آیند ، بلکه به دلیل این که برنده شدن در فرصت های ارجاع ، شواهد مشخصی هستند که نشان می دهد مشتریان شما از کار شما راضی هستند و شما یک کار عالی انجام می دهید - و آنها مایل هستند این کلمه را در مورد شما برای دوستان خود پخش کنند. با انجام مداوم کار عالی برای حسابهای جاری شما ، مشتریان جدید از مراجعه کنندگان به دست می آیند (که باعث می شود مشتریان جدید مراجعه کننده پاداش بیشتری داشته باشند!)
یکی از حیطه های بسیاری از سازمان های سقوط آنها را نمی فعالانه هر گونه تلاش برای تسهیل ارجاع مشتری جدید است. این اغلب از طریق یک دیدگاه اشتباه انجام می شود که نزدیک شدن به مراجعین فعلی برای مراجعه به افراد می تواند ناامید به نظر برسد و یا به نوعی به روابط مشتری فعلی شما آسیب برساند. بیشتر مراجعین خوشحال خواهند بود از جایی که در هنگام معرفی اطلاعات و پیام های جدید به شما کمک می کنند ، کمک کنند. هنگام مراجعه به منابع ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
هنگامی که نوبت به نزدیک شدن به مشتریان فعلی خود می رسد ، اطمینان حاصل کنید که مشتریانی را انتخاب می کنید که با بار کاری خود و هر نوع تحویل ، به روز باشند. (شما نمی خواهید به دنبال کار و مشتری های جدید بیشتری از طریق مشتری باشید که هنوز منتظر کار فعلی از طرف شما است.) با ذخیره کردن درخواست ارجاع برای یک جلسه بررسی ماهانه (که به طور معمول حضوری است ، آن را شخصی کنید. تلفن یا از طریق اسکایپ) - درخواست به نظر می رسد واقعی تر است و می توانید وضعیت تماس و رضایت مخاطب خود از خدمات خود را قبل از طرح سوال ارزیابی کنید. درخواست مراجعه به پشتیبان دوره موفقیت یا نقطه عطف اصلی در رابطه با مشتریان فعلی شما همیشه یک اقدام هوشمندانه است.
شماره 2 شریک با سایر نمایندگی ها
دلایل مختلفی وجود دارد که آژانس ها می توانند مشتری خود را به مشتری منتقل کنند ، گله می کنید ، احتمالاً شما حتی به هر دلیلی مشتری خود را نیز رد کرده اید. به طور معمول ، آژانس ها پروژه هایی را دریافت می کنند که برای مدل نمایندگی خود بودجه خیلی کمی دارند یا به دلیل این که این پروژه در بازی ممکن است به مهارت یا تخصص خاصی نیاز داشته باشد. یا شاید آنها مهارت ماهر داشته باشند اما به سادگی امکان تحویل به موقع آن مشتری جدید را ندارند. صرف نظر از این دلیل ، همکاری با آژانس های دیگر راهی عالی برای به دست آوردن مشتری های جدید است زیرا تولید سرب و روند دامپزشکی در حال حاضر از شما مراقبت می کند.
یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن یک رابطه شریک آژانس دوجانبه استفاده از دو دلیل متداول برای انتقال مشتری است:
برو بزرگ - شریک همکاری با آژانس قابل توجهی بزرگتر از شما با تفاوت قابل توجه در ساختار قیمت گذاری. این شرکا مشکلی در معرفی مشتری برای مشتری جدید بالقوه خود ندارند که به راحتی خدمات مالی خود را ارائه نمی دهند.
از یک طاقچه استفاده کنید - آژانس پیدا کنید که آنچه را ارائه می دهید ارائه نمی دهد. در حالت ایده آل یکی از بهترین خدمات ارائه دهنده خدمات شما است. بسیاری از آژانس های بازاریابی دیجیتال با همکاری آژانس های توسعه و طراحی وب که به سادگی تخصص لازم در زمینه ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال بعد از تولید وب سایت را ندارند ، موفقیتی پیدا کرده اند. اگر بردن مشتری جدید از طریق مراجعه به این موارد برای آنها جذابیتی ندارد ، ممکن است بخواهید برخی از خدمات خود را به عنوان یک راه حل برچسب سفید در نظر بگیرید.
# 3 رهبری فکر: وبلاگ نویسی
پیدا کردن مشتری جدید می تواند به سادگی موردی برای یافتن هرچه آسان تر برای شما و نمایندگی شما باشد - یا حتی به راحتی به این نتیجه برسید. ترک تبلیغات تبلیغاتی سنتی به کنار ، ریختن خالص خود را می توان با یک رویکرد کمتر مستقیم به دست آورد. به جای تبلیغ آنچه انجام می دهید ، فقط در مورد آن صحبت کنید.
وبلاگ نویسی مسیری عالی برای کشف است. شما می توانید با تولید محتوای قاتل خود ، استعداد و آژانس خود را به عنوان یک مقام در صنعت خود و به عنوان رهبران فکری بسازید. در مورد چالش های موجود در صنعت صحبت کنید ، نظر خود را به اشتراک بگذارید و یا مکالمه را از طریق وبلاگ نویسی آسان کنید این می تواند به آسانی باشد به عنوان نگه داشتن وبلاگ آژانس که به طور منظم از طریق رسانه های اجتماعی و از طریق خبرنامه های ایمیل به اشتراک گذاشته می شود. یا حتی می توانید شاخه های خود را بیشتر کنید و در وبلاگ نویسی مهمان برای سایت های پیشرو در صنعت تلاش کنید. محتوا و تخصص خود را برای دیگران ارائه دهید تا دیگران را به اشتراک بگذارند و تأثیر خود را بر خواندن منظم آنها بگذارند.
عناوین هوشمندانه و موضوعی را انتخاب کنید و به روندهای فعلی توجه کنید تا بیشترین تأثیر را داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بی نظیر و معتبر است و تعجب خواهید کرد که چگونه یک کالای نسبتاً کم هزینه می تواند نمایندگی شما را در برابر تعداد زیادی از مشتریان جدید بالقوه افزایش دهد.
شماره 4 به پایان نرسیده است: دوباره از مشتریان گمشده بازدید کنید
با از دست دادن ، ما بیشتر در مورد "کسانی که گریختند" صحبت می کنیم. این تقریبا مشتریان است که، به هر دلیلی، در آن زمان تبدیل به مشتریان جدید است. قبل از اینکه دوباره با آنها ارتباط برقرار کنید ، یک فاصله معقول - حداقل 8 هفته بگذارید. اگر از برنامه هایشان همانطور که انتظار می رفت بازی کرده و از آنها بپرسید که چگونه اتفاق می افتد و البته اگر چیزی وجود دارد می توانید به آنها کمک کنید.
توصیه اصلی در اینجا این است که مخاطب را تا حد امکان شخصی نگه دارید. از رابطه ای که شما شروع به ساختن کرده اید استفاده کنید. مراجعات خاصی را به مباحثاتی که در گذشته با آنها داشتید ، بخوانید و به طور خاص در مورد اهداف و نقاط عطف سؤال کنید. با برقراری تعادل مناسب ، ارتباطات به عنوان یک اشتعال مکالمه واقعی به جای احساس احساس کپی و تلاش برای رب به وجود می آیند. حتی اگر در یک آژانس دیگر هم گم شوید ، به این معنی نیست که همه چیز با یک شریک انتخابی خود در برنامه انجام می شود.
رویدادهای شماره 5: فراتر از حضور شرکت کنید
رویدادهای صنعت ، کنفرانس و نمایشگاه برای شبکه سازی و پیگیری روندها بسیار عالی است. بیش از حد غالباً ما برای شرکت در رویدادهایی مانند اینها حل و فصل می شویم . سعی کنید یک قدم جلوتر بروید و به سازمان دهندگان رویداد دسترسی پیدا کنید تا ببینید آیا آنها به دنبال اسپیکرها ، میزبان ها ، پانل ها یا حتی فقط مطالب کمک شده هستند. اگر واقعاً می خواهید مشتری های جدیدی به دست آورید ، به جای اینکه تنها یکی از جمعیت باشید ، خود و آژانس خود را در یک موقعیت اقتدار در صحنه قرار دهید.
اکثر برگزار کنندگان رویداد برای پر کردن مراحل خود با مطالب جالب و بلندگوها ، کار سختی انجام می دهند. مطمئناً هیچ ضرری در نزدیک شدن به آنها و سؤال کردن وجود ندارد ، اما حتماً این کار را به صورت زودهنگام پیش از تاریخ رویداد انجام دهید. این امر نه تنها شانس بهتری برای امنیت بخش ایجاد می کند ، بلکه به شما فرصت می دهد تا از قبل برنامه ریزی کنید و محتوا / ارائه خود را تهیه کنید تا بتوانید از هر فرصتی که پیش بیاید استفاده کنید.
خاص باشید ، در هنگام تماس با برگزار کنندگان رویداد ، یک ایده یا موضوع را در ذهن داشته باشید. به موضوعی فکر کنید که قصد دارد مخاطبان این رویداد را جذاب کند. برنامه ریزی در مورد صحبت کردن شما یک مورد بسیار قانع کننده تر را برای شما فراهم می کند.
خب! حالا شما مالک آن هستید! طراحی سایت در اصفهان در این لینک است. پنج روش عالی برای به دست آوردن مشتری جدید. در جستجوی و برنده شدن مشتریان جدید همراه با دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و طراحی سایت در اصفهان موفق باشید.
آموزش دیجیتال مارکتینگ مشتری ,جدید ,آژانس ,مشتریان ,دیجیتال ,انجام ,مشتری جدید ,مشتریان جدید ,بازاریابی دیجیتال ,دیجیتال مارکتینگ ,وبلاگ نویسی ,برگزار کنندگان رویداد منبع
درباره این سایت